miercuri, 1 ianuarie 2020

20 20

Speranța este o iluzie orchestrată. De aceea îmi orchestrez alte noi 2020 de speranțe în 2020. Este al 11-lea meu an bisect, al 15-lea de când trăiesc prin întâiul, al 13-lea prin al doilea și al patrulea prin al treilea meu fecior. Este un an în care imparitățile egalează paritățile, privind aniversările nucleului meu greu. Le-am deșirat - pe luni calendaristice - cu pixul, le-am înfrățit prin acolade și unghiuri drepte, le-am împuns cu săgeți cu dublu sens. Numerologic, nu le găsesc – încă – potrivirile dar într-o socoteală viitoare vor conta enorm.
M-am lepădat de un 2019 cu 2019 speranțe orchestrate și împlinite. A fost un an înnebunitor, istovitor și lămuritor. Chiar și așa, în târziul vieții, aș vrea să îi retrăiesc, fără vreo excepție, toate aceste... –itor-uri.
Un 2020 cu Luni în creștere, pline de bucurie și care să vi se rotească sincron cu Pământul!


Un comentariu:

Unknown spunea...

Did you know there's a 12 word sentence you can tell your crush... that will trigger intense emotions of love and impulsive attraction for you deep inside his heart?

That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, idolize and protect you with his entire heart...

12 Words Who Fuel A Man's Desire Instinct

This instinct is so built-in to a man's mind that it will drive him to try better than ever before to to be the best lover he can be.

Matter-of-fact, fueling this all-powerful instinct is absolutely important to having the best ever relationship with your man that the instance you send your man a "Secret Signal"...

...You'll soon find him open his soul and heart for you in a way he haven't expressed before and he'll distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly fascinated him.