joi, 8 iunie 2017

Mati-Mati, întâiul an

Nouă luni mi-a privit toate răsăriturile de Soare. Și apusurile de Lună. Și cerul împodobit cu toate stelele lui. Și curcubeiele. Arar și norii scămoși. Când... agrafa s-a deschis chirurgical, visa. După ce se va desăvârși teluric îmi va povesti despre ce. Într-o liniște pe care doar noi doi am perceput-o, ne-am privit. Ambii printre lacrimi. El era și a rămas înveșmântat în lumină. A tot zâmbit după ce coconul din cârpe l-a învelit, ca și cum ar fi fost din nou sub cerul meu.
Un an de când nu mai are pătuțul în mine. De atunci mă tot căznesc să îi scriu binecuvântări pentru acum, mâine, o viață întreagă. Și încă o zi.
- Mati-Mati, să fii sănătos! Sănătatea este cea mai de preț comoară.
- Mati-Mati, să ai frumoase oferte de destin! Unii le numesc noroc/baftă/șanse.
- Mati-Mati, să ai doar oameni buni în cale! Vei afla cât de mult contează...
- Mati-Mati, să fii puternic! Vei trece mai ușor peste toate.
- Mati-Mati, iubește! Este mult mai important decât să fii iubit.
- Mati-Mati, petrece timp frumos cu cei dragi! Nimeni nu trăiește veșnicia.
- Mati-Mati, adaugă viață anilor, nu doar ani vieții! Așa vei fi fericit.
- Mati-Mati, să te bucuri de frații tăi și de noi, părinții tăi! Multe decenii! Să îi pomenești frumos pe cei dragi ție când vor trăi sub alt cer.
- Mati-Mati, te binecuvântează Mama!
8 din Cireșarul lui 2017



Niciun comentariu: